My FrEnz

Friday, June 29, 2012

BABY BARU

Baby baru.. Huhu.. Tapi bukan baby saya..
Abaikan gambar saya yg gemuk.. Sedih lor kena kutuk coz gemuk sangat..
Salah ke saya gemuk.. X faham la ngan manusia ni..

16 comments:

  1. abaikan aje ...janji abg dan anak-anak sayang..perdulikan apa org nak kata...

    ReplyDelete
  2. comelnya bby!

    jgn peduli apa org kata ye mummy... kalau dah ada anak ofkoslah tak sama ngan masa bujang2 dulu kan. izan pun skrg mengembang ngan jayanya...

    ReplyDelete
  3. biar la org kata kita gemuk kak, janji hubby sayang, makan pakai cukup....manusia, mmg x senang tgk org senang...huhu

    ReplyDelete
  4. baby!!! dah terbau2 baby.. lama dah tak pegang baby :( ntah.. gemuk salah kurus sangat pun salah.. biar gemuk sis asalkan sihat.. gemuk cute ape.. hehe

    ReplyDelete
  5. gemok2 comel..x salah la :)

    ReplyDelete
  6. al hamdulillah..dikurniakan cahaya mata.... :)

    ReplyDelete
  7. haha.. kem salam owner baby .. tahniah :D

    ReplyDelete
  8. lily pun skrg semakin 'mengembang'..takpelah yg penting hubby sayangkan.. :)

    ReplyDelete
  9. mulut orang memang tak boleh nak ditutup.. jadi biarkan sahaja mereka berkata2.. tapi setiap apa yang mereka burukkan itu, percayalah yang anda akan mendapat pahala.. :)

    ReplyDelete
  10. baby sape tu?

    ai tak kesah kalau org lain kata gemuk, tapi kalau husband tegur, kena la ambil perhatian jugak :)
    but yg penting mesti sihat!

    ReplyDelete
  11. comeinyer baby tu...mulut manusia mmg camtu...buat deek jer..kurus salah gemuk slh..yg penting kita happy!!

    ReplyDelete
  12. sukanya tengok baby... sweet..

    ReplyDelete
  13. tak gemuk pun ....
    alah comelnya baby..
    aku memang takut pegang babby kecik macam tu..takut terpenyek nanti..heheheh

    ReplyDelete
  14. hehehe..

    org ejek kita-kita nih gemuk sbb mereka jeles...
    walaupun gemuk tapi aura comel tu terserlah..
    ;)

    ReplyDelete

Jemput la komen Kat Di Sini.. :)