My FrEnz

Friday, June 29, 2012

BABY BARU

Baby baru.. Huhu.. Tapi bukan baby saya..
Abaikan gambar saya yg gemuk.. Sedih lor kena kutuk coz gemuk sangat..
Salah ke saya gemuk.. X faham la ngan manusia ni..

16 comments:

anitadiana said...

abaikan aje ...janji abg dan anak-anak sayang..perdulikan apa org nak kata...

Izan Ishak said...

comelnya bby!

jgn peduli apa org kata ye mummy... kalau dah ada anak ofkoslah tak sama ngan masa bujang2 dulu kan. izan pun skrg mengembang ngan jayanya...

zehan said...

biar la org kata kita gemuk kak, janji hubby sayang, makan pakai cukup....manusia, mmg x senang tgk org senang...huhu

Aida Omar said...

baby!!! dah terbau2 baby.. lama dah tak pegang baby :( ntah.. gemuk salah kurus sangat pun salah.. biar gemuk sis asalkan sihat.. gemuk cute ape.. hehe

siti naqiah said...

hee baby, kite suka.. :D

shark said...

gemok2 comel..x salah la :)

khairul said...

gemuk pon x pa ..tp comel

Ayie Abas said...

al hamdulillah..dikurniakan cahaya mata.... :)

amranaiman said...

haha.. kem salam owner baby .. tahniah :D

LiLy @ MumMyQiStInA said...

lily pun skrg semakin 'mengembang'..takpelah yg penting hubby sayangkan.. :)

Boni JLL3 said...

mulut orang memang tak boleh nak ditutup.. jadi biarkan sahaja mereka berkata2.. tapi setiap apa yang mereka burukkan itu, percayalah yang anda akan mendapat pahala.. :)

Liza Othman said...

baby sape tu?

ai tak kesah kalau org lain kata gemuk, tapi kalau husband tegur, kena la ambil perhatian jugak :)
but yg penting mesti sihat!

POSH76 said...

comeinyer baby tu...mulut manusia mmg camtu...buat deek jer..kurus salah gemuk slh..yg penting kita happy!!

Mia Liana said...

sukanya tengok baby... sweet..

Hanif Idrus said...

tak gemuk pun ....
alah comelnya baby..
aku memang takut pegang babby kecik macam tu..takut terpenyek nanti..heheheh

Hidayah Bach said...

hehehe..

org ejek kita-kita nih gemuk sbb mereka jeles...
walaupun gemuk tapi aura comel tu terserlah..
;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...